måndag, maj 17, 2010

welcome summer!

Halv ett och jag har diskat, tagit ner alla vinterkläder i förrådet, städat upp i sovrummet, tagit ut allt pappersskräp, varit och gjort ärenden på stan och dammsugat. Härligt jobbat! Nu är det bara tvätten kvar, men jag insåg att jag inte har något color tvättmedel så jag kan bara tvätta två maskiner idag. Men två maskiner är bättre än ingen. Men jag har inte tvättstugan förrän om en halvtimme, så jag måste vänta en stund.

Sen har solen kommit fram ordentligt ser det ut som och det passar ju ganska bra att den kommer fram när jag är färdig med röjandet. Så när jag har satt i den första maskinen ska jag äta lite lunch på balkongen. Härligt, härligt!

2 kommentarer:

jecka sa...

Haha, man vill nästan tro att det är på riktigt. Vampyrer är ju huuur vanligt som helst ;) Men nice, då säger vi så imorrn då. Klockan 18. Jag dyker upp då nån gång, så var redo, haha ! Bara se om sandra är på då också. See ya!

jecka sa...

Hahaha, ja det skulle jag då tro. Hade inte vart fel att träffa dom alltså ;D Men nice, då dyker jag upp kring 18 tiden dårå. Så skoj så skoj :D Ses dåå! Kram