fredag, maj 21, 2010

nine fourtyfive.

09:45 stod klockan på när mina gröna öppnades. Hur härligt är inte det? Helt otroligt. Men jag har faktiskt vaknat från och till under morgonen, bland annat en gång av att det kliade något så förbaskat i örat. Tror det var öronproppen som störde resten av örat. Men de har inte stört mig utan hjälpt mig att sova till kvart i tio. Jag fattar fortfarande ingenting.

Nu ska jag gå ut med Tara och sedan äta en frukt. Sedan kommer underbara Elin och vi ska cykla till Coop för att där handla lite lunch/frukost-ingredienser och sedan lägga oss på en filt någonstans där solen lyser massor och sedan bara ligga där i några timmar. Härligt, härligt! Men först måste jag gå och se till håret för det känns som att jag skrämmer folk om jag går ut som jag ser ut just nu.

Inga kommentarer: