fredag, oktober 10, 2008

Candy is My Fridayfriend.

Okej, dagen har blivit lite bättre. Åkte in till stan med pojkarna och åt ett chokladwienerbröd och sen en kebabtallrik. Men sen hamnade jag i någon sorts kebabkoma. Både jag och Micke somnade på soffan när vi kom hem. Skönt med lite mer sömn.

Men sen kom pojkarna för att spela tv-spel så jag lämnade dem (hur roliga dem än är så är det lite för mycket för en trött Anna) för att gå hem. Nu väntar jag på Idol med min godisskål i knät. Sen hoppas jag nästan att jag somnar tidigt så jag slipper ha en lika förstörd dag imorrn, för jag orkar inte två dagar i rad och sen har jag inge mer tvätt att göra om jag råkar vakna tidigt som f-n.

Jaja, inte så intressant, men vid det här laget vet ni ju varför det ibland inte blir så intressanta inlägg. Ska fortsätta äta lite godis och vänta in idolerna. Kanske jag går över till 18 A sen, bara för att se hur dåliga förlorare de är. Så jävla söta grabbar!

Inga kommentarer: