lördag, oktober 25, 2008

Our Adventure.

Jaha, då var jag hemma efter en lång dag på äventyr. Luleåtrippen blev inte riktigt som vi tänkt oss. Jonnas grej tog längre tid än vi trott (fem timmar) så jag blev själv, men inte gjorde det någonting för då fick jag tid att åka till min kusin och hälsa på. Hon har nämligen nyligt flyttat så det var väldigt trevligt!

Sen hann vi med lite innebandy också. Tyvärr förlorade grabbarna så det var inga glada miner på Max efteråt. Men de skulle tydligen dränka sina sorger på hårdrocksfest. Själv ska jag umgås med Jonna och se tv och bara slappa.

För en gångs skull blir det en vit helg. Mycket bra. Är faktiskt inte ens sugen på att festa, det har blivit alldeles för mycket av den varan på senare tid så det är skönt att få lite distans från alkoholen. Känner mig dock lite snurrig, kan ha och göra med den tidiga morgonen, men det kommer nog släppa om en stund, för då kommer Jonna... Nu kom hon in genom dörren så ska sluta skriva. Punkt.

Inga kommentarer: