tisdag, oktober 07, 2008

The Fever is Playing Me.

Fortfarande sjuk och idag har även febern kommit på besök. Ingen hög feber dock, men ändå feber. Toalettpappret går åt som smör i solsken och hostan gör att jag inte riktigt kan slappna av. Jag verkligen älskar att vara sjuk.

Funderar på om jag ska försöka jobba ikväll, men risken finns att allting förvärras, men jag måste ju egentligen jobba då jag har jobb. Det är jobbigt just nu. Dock funderar jag på om jag ska åka in till stan och handla lite mat. Det kan vara en bra prövning. Sen måste jag sova. Tröttheten är också jobbig.

Är det någon som förstår någonting av det jag just skrivit? Känns som att jag feberyrar, men det gör jag inte. Eller?

1 kommentar:

J sa...

Hihi, vad tråkigt att du blir sjuk just då du har arbete. Inte lätt, då man eg skulle borda vara hemma som man samtidigt borde jobba! :S
Hihi stolt fotograf på dina nedre sidobilder ;) Krya på dig nu! Puss puss, Bli bättre!! -uppmanar dig-