torsdag, oktober 30, 2008

Textile Craft is Not My Thing.

Jag är trött. Som vanligt. Har jobbat kväll och det har gått bra, men jag har varit helt död sen jag kom dit klockan 12. Det är fan sjukt att jag ska behöva vara så här trött hela tiden. Har typ somnat före elva i flera dagar.

Nu har jag suttit och nålat och nålat och nålat och nålat... Hade jag inte haft en rygg som tydligen inte tål någonting hade jag satt mig ner och sytt allting för hand, men jag vet inte riktigt om jag orkar det eller om det är värt att offra ryggen mer. Får helt enkelt fara till svärmor imorrn och låna hennes symaskin. Då kan jag förhoppningsvis även få lite hjälp, för syslöjd var inte riktigt min grej. Satt mest och gjorde vänskapsband och skrek ut hur tråkigt det var med syslöjd (moget!).

Men det får som sagt bli imorrn efter jobbet. Nu ska jag lägga mig ner en sväng och räta ut ryggen innan det är dags att krypa ner under täcket. Om jag inte somnar på golvet vill säga!

Inga kommentarer: