tisdag, oktober 14, 2008

Picture of a Beautiful Day.

Nu har min mamma och lillebror äntligen fått fingrarna ur och laddat in bilderna från bröllopet (jag hade ingen egen kamera så mamma fick ta alla bilder). Så nu kan ni se hur fint allting var om ni vill. (Och eftersom det var mamma som var fotograf får ni ursäkta om det är lite oskarpa och konstiga bilder, hon är inte den mest stadiga människan.)

Medan ni tittar på bilderna och förundras hur vacker min vän och hennes blivande man, Simon, var på deras dag, ska jag fara iväg med några av världens bästa pojkar och äta lite. Sen väntar jobbet och idag ska jag inte blöda näsblod, för det var inte så kul senast.

1 kommentar:

J sa...

Jajaust det ja, det var ju idag det :) Hoppas det gick bra?! Sugen på Jö.s förlag?

Jag har sett bilderna, så fint! Ha det bra, puss!