måndag, oktober 06, 2008

"I'm Fined.. I'm Fined.. It's a Really Hard Word To Say!"

Inte lika illa i halsen idag, men hostan kommer lite då och då och det går lite toapapper för att hålla näsan i schack. Dock hände det tråkigheter i natt och jag hoppas verkligen att det bara var tillfälligt för, 1) jag hatar verkligen att spy och 2) jag vill inte blir sån sjuk, förkylning är inte kul men hellre det än någonting annat. Men jag ska testa att äta litegrann (magen kurrar, kanske inte så konstigt) och förhoppningsvis får jag behålla det.

Men annars ska jag inte göra mycket idag. Bara ligga i sängen och se serier och kurera mig. Ska jobba ikväll igen, men det återstår att se hur det blir med den saken. Men först frukost innan någonting annat, för magen är galen!

Förresten, har lagt upp bilderna från i lördags. Det är tur att svärmor var så snäll och lånade ut sin kamera, för min har helt lagt av. Det tycker vi inte om!

Inga kommentarer: