onsdag, oktober 15, 2008

To Do or Not To Do?

Vaknade med ont i halsen. Inte kul. Men jag vet inte om det beror på inläsningen igår eller att luften är lite halvtaskig hos Micke. Men jag hoppas det bara var tillfälligt för på senare tid tycker jag att jag börjat bli bättre så det vore ju väldans trist om det kom tillbaka.

Har i alla fall druckit en kopp te med honung (har druckit så många tekoppar den senaste veckan att det nog snart kan börja räknas som missbruk) och det känns lite bättre. Skönt. Nu funderar jag dock på vad jag ska göra av den här dagen.

Tänkte baka lite chokladbollar (blev aldrig i måndags för det glömdes bort), men jag vet inte om jag ska vänta en stund. Sen fick jag en il av plugglust (helt konstigt), har ju en sak kvar att göra innan jag kan ansöka om den efterlängtade examen, så kanske att jag ska göra lite på den inför mötet på måndag. Men det känns tungt, men samtidigt vet jag att sätter jag mig så blir det lite gjort. Ska i alla fall kolla vad det är som ska göras, det är ju åtminstone ett steg i rätt riktning.

1 kommentar:

J sa...

Ohh chokladbollar, det var jag såå sugen på igår och P fråga om jag ville ha.. Menhan mena ju chokladtoppar typ.. :S

Hoppas plugget går bra... Är ju lite små konstigt på k de är nog tre eg, men en är 75% och en 50% och honjaggår med 100% sen får de ju fårn poolen ibland också.. SÅ jag kan inte svara på HUR många allt som allt..

Puss bruden ;)