onsdag, oktober 22, 2008

She Wanted an Update.

Tydligen så sitter det en flicka på ett äldreboende i centrala stan och väntar på en uppdatering. Hon har tråkigt och behöver någonting kul att läsa. Och då vänder hon sig till mig, det var gulligt. Har uppdaterat datorn så har inte kunnat använda den på en stund (typ en timme eller lite mer) och utan dator blir jag halv. Det är sjukt. Men nu är den igång och jag vet inte om jag inbillar mig, men går den inte lite snabbare?!

Äter lite nudlar blev en mycket sen frukost för jag sov länge idag. Det tackar jag för eftersom jag jobbade igår och hade väldigt svårt att somna. Varför är det så nuförtiden? Inte kul. Försökte mig på att hänga upp en hylla tidigare (en annan än den som Micke ska hjälpa mig med), men efter att ha borrat första hålet insåg jag att det är lika bra att vänta, för jag kan ju verkligen inte det där, så varför ska jag då ge mig in i det? Tålamod är inte min starka sida.

Jag vet inte vad jag mer ska skriva, det har inte hänt så mycket än. Jag ska äta mina nudlar och se det senaste avsnittet av Gossip Girl, som jag inte sett än. Kanske kan ge mig en stunds tidsfördriv i väntan på Micke, bara han inte jobbar över igen, då blir jag galen. För jag har gjort i ordning för upphägning och därmed är tvn urkopplad och står på fel ställe för att koppla in den (hyllan ska hänga ovanför tvn alltså) och det ser ut som, jag vet inte vad med allting utspritt.

Nej, men usch nu slutar jag och hoppas att jag har gett den fina flickan någonting att göra, åtminstone för någon minut. Nudlarna kallnar och kalla nudlar är inte gott. Kommer säkert mer senare, för när jag är uttråkad har jag en tendens att blogga... Shit, vad långt det här blev. Punkt.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha... efter att jag bad om en update hann jag inte med att läsa din blogg... :( hihi.. men nu så ;) PUSSSS