torsdag, oktober 16, 2008

The Power of the Goldfish.

Så nu har jag gjort min första kväll på mitt gamla jobb, på två månader. Men jag kan ju säga att det inte alls kändes som att var två månader sedan sist. Den enda skillnaden var att det var en ny tant på våningen, men annars var allt nästan precis samma sak.

Men trots det kändes det ändå lite kul att vara tillbaka. Under den här tiden som jag varit borta därifrån har jag faktiskt saknat "gamlen" så det var kul att se dem igen. Men jag känner ändå att jag är lite less eftersom det är samma sak hela tiden. Men det är ju bra med lite extrajobb.

Annars är jag trött. Innebandyn tog nästan kol på mig. Foten är ajaj och cykelturen hem var det jobbigaste jag varit med om på mycket länge. Puh! Men jag ska strax gå över till min älskade och lägga mig i sängen och läsa en stund. För imorrn ska jag tillbaka till jobbet och jobba några timmar.

Vad är det här för inlägg? Har ingen aning om vad jag ville när jag började skriva. Ibland så tar guldfisken över lite för mycket. Det är inte bra att ge henne (eller honom?) så mycket makt, för det blir så konstigt då.

Inga kommentarer: