torsdag, oktober 23, 2008

"Load Up Your Bullet, Shoot Me Throught the Head"

Oj, oj, oj, vilket härligt innebandypass det var idag. Vi var nio stycken (rekord, i alla fall de gånger jag varit med) och det blev ett riktigt bra tempo och bra spel. Jag är glad att jag åkte. Imorse var jag inte alls sugen på att cykla ut dit, spela innebandy och sen cykla hem. Men jag gjorde det ändå och jag är som sagt mycket glad att jag gjorde det.

Dock är foten lite ajaj, men det är lite bättre nu när jag börjat spela med vristskyddet och sen sköt min chef mig i huvudet. Det var mindre skönt, men jag fortsatte spela, jag har ju ändå varit med om värre. Men säkerligen kommer en bula träda fram, men det är smällar man får ta.

Nu ska jag försöka göra mig lite lunch sen kanske jag går över och sätter igång tvätten till karln, så kan han avsluta den senare. Tvätten har nämligen tagit över hans lägenhet och om jag inte börjar nu kommer han aldrig att bli klar. Det är helt galet vad karlar är dåliga på att tvätta. Ofattbart!

4 kommentarer:

e|in sa...

Anna, du ska inte skämma bort karln, å särskilt inte när ni inte ens bor ihop ;P hehe.. Hoppas allt ära bra med dej! Vad sker i helgen? Kram

J sa...

Nämen så hääärligt!! :)

Anonym sa...

Lycka till med kärleken ;)

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar