onsdag, oktober 29, 2008

My Cup of Tea.

Vilken lycka. Behövde inte sitta och vakta tentor hela dagen utan fick åka hem klockan ett. Skönt. Har precis ätit lunchen som var färdig för idag (det blev Micke som fick göra den igår, han är underbar!) och ska nu krypa upp i soffhörnet med en kopp te (det var väldigt kallt att cykla hem) och se nyaste avsnittet av Greek.

Men jag kan säga er det att jag får betalt för att sitta här hemma och dricka te och se Greek, för eftersom jag hade blivit lovad en heldag på skolan så får jag betalt för en heldag. Det är inte alla som får betalt för att dricka te och se på Greek (finns säkert någon och då skulle jag vilja komma i kontakt med den människan för att kanske fråga om det finns plats för mig på det jobbet...). Vissa dagar är ganska bra!

Inga kommentarer: