lördag, oktober 11, 2008

My Urge is Killing Me.

Ja, det blev krogen igår. Men efter att vi varit där i ungefär en halvtimme insåg både jag och min älskade att vi inte var så pigga som vi trodde. Vi drog hem redan tolv (eller hem och hem, en sväng på Sunes först) och det var skönt att få komma hem, för hostan drev mig halvt till vansinne.

Men av någon konstig anledning fick jag med mig fel snusdosa. Så nu sitter jag här med ingen snus och ingen bil. Men förhoppningsvis kommer Micke hem snart och har med sig en dosa. Håller nämligen på att krevera. Gaaah! Men hur kommer det sig att jag har en tom dosa när jag vet att jag öppnade en ny igårkväll? Det är väldigt konstigt.

Nu ska jag se färdigt reprisen av förra veckans Stjärnor på is. Det är ett sjukt roligt program och nu precis åkte Lars Frölander nästan ut från plan, det var roligt. Måste försöka göra någonting för att inte tänka på att jag vill ha en snus mer än någonting annat just nu. Gaaah!

Inga kommentarer: