fredag, oktober 03, 2008

Cleaning and Junkfood.

Idag har jag städat hela dagen. Först tog vi itu med Mickes lägenhet. Eftersom festen kommer vara där imorrn så känns det ganska skönt att få ordning i kaoset. För kaos har det verkligen varit. Men nu är det mycket fint där. Sen när jag kom hem tog jag itu med min egen lägenhet. Men det var inte så mycket som behövdes göras så det gick fort.

Men nu är jag slut. Vi bestämde att vara lata och äta skräpmat, någon som är förvånad? Det är ganska otroligt att vi inte väger mer än vad vi gör med de matvanor vi har. Men jag ska inte klaga, så länge det inte sätter sig någonstans ska jag vara glad. Speciellt eftersom min klänning inte tillåter att jag går upp mer. Men å andra sidan ska jag ha den imorrn och det är väl ingen som har blivit tjock över en natt?

Inga kommentarer: