onsdag, oktober 22, 2008

My Shelves.

Äntligen är mina hyllor upphängda. Den som väntar på någonting gott... Men det blir tyvärr inga bilder idag, sladden till kameran ligger hos Micke. Men imorrn fixar jag bilderna och då hinner jag piffa lite till. Men jag är riktigt nöjd med upphängningarna, speciellt den sista för den gjorde jag helt själv.

Var och hämtade cykeln som blev kvar på jobbet i måndags och jag "råkade" svänga så att jag passerade Statoil så nu sitter jag här med en godisskål i soffan. Jag är hopplös. Men jag vet varför godissuget kom, jag har ätit dåligt. När jag var duktig i våras och åt tre mål om dagen blev jag sällan godissugen på kvällarna. Någonting att fundera på...

1 kommentar:

seteth sa...

my review herelook at here now navigate to this websitelook what i found useful referencelook at more info