fredag, oktober 10, 2008

Too Early, Too Tired.

Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Min lägenhet är fan den bästa, jag älskar allting med den. Min soffa, min tv-bänk, mitt kök, mitt badrum och allt annat. Men, nu har jag kommit på att det finns en sak i den här underbara lägenhet som jag inte tycker om, sängen!

Eftersom jag inte sover hemma så ofta (det blir oftast att vi sover hos Micke) så har jag inte riktigt märkt någonting förrän nu. Visst har jag känt av det, men nu har det verkligen visat sig. Min säng går inte att sova i. Vaknade lite efter sex av att ryggslutet värkte något så fruktansvärt.

Jag försökte ligga i alla möjliga ställningar, tog två värktabletter i hopp om att det skulle hjälpa mig att somna om. Men ingenting har lyckats. Jag gav upp för en stund sen och började sortera min tvätt istället. Sockarna har börjat sina (vilket är konstigt eftersom jag har hur mycket sockar som helst) så att tvätta var oundvikligt och vad att göra, annat än att tvätta så här tidigt på morgonen.

Men jag känner att tröttheten smyger sig på (kan ha att göra med värktabletterna), men jag ska i alla fall vänta tills jag kan byta maskin. Men idag kommer bli en spännande dag, jag känner det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha tur att man hänger med och fattar vad du menar. Annars kunde "vaknade lite efter sex" kunna misstolkas enoooormt ;P