måndag, juni 21, 2010

cowards.

Jaha, då var det sagt. Men inte fan känns det bättre. Snarare sämre. Jag känner mig sämst även om jag vet att jag inte är det. Men jag känner mig sämst i världen. Men samtidigt är jag irriterad på att vuxna människor inte kan stå för vad de säger. Ändra sin åsikt bara för man blir konfronterad är så jävla fegt. Ni är fega. Fega människor! Stå för det ni har sagt och kom inte och ändra historien bara för att ni blir ifrågasatta. Fega jävla idioter! Sandlådenivå är vad det är!

Nu har jag en massa saker att fundera på. Är det värt att fortsätta eller ska jag sluta? En del av mig vill fortsätta för det är så förbaskat roligt, men en del av mig vill sluta för jag orkar inte hålla på och aldrig få utdelning för det jag gör. Jag är inte sämst, jag vet det. Men just nu känner mig inte värd någonting. Absolut ingenting!

3 kommentarer:

J sa...

Ojoj vad är det som hänt?

Jecka sa...

Dom verkar ju då vara helt blåsta alltså ! Vi får ta och ses nån dag så du får prata av dej. Sköt om dej så mkt, och hoppas du kan sova inatt ! KRAAAAAAAAAAAM !!

J sa...

Jaha är de dem.. Jaa det får vi göra! Sköt om dig, KRAM :)