fredag, juni 04, 2010

on a cold friday night.

Det blev en mycket trevlig kväll med tjejerna. Lite kallt men det var väl mest när vi skulle hem från bion, haha. Filmen tyckte jag var ganska bra och jag kände igen mig i filmen faktiskt, haha. Helt galet! Sen var det kanske lite mycket varumärkesreklam och sånt, men den var rolig, så helt okej var den. Tack tjejer för en trevlig kväll!

Jaja, nu ska jag koka mig en tekopp och krypa upp i soffan med gullegrynet och se någon film. Dock vet jag inte vilken film jag ska se, har ingen aning om vad jag är sugen på att se. Dock är jag lite sugen på att se Da Vinci-koden eftersom jag läste ut boken, men jag vet inte. Jag får helt enkelt kolla vad det finns för filmer där ute.

1 kommentar:

Moa: sa...

Haha åååh.. Jä-vla dumma Carrie som berättade för Big, är irriterad på det än! :P Vill typ se den igen, nu, var som mycket på en gång haha. Jag är sååååå pepp på att gå ut att träffa folk på onsdag (alltså, er också, men you get it, jag dör snart av bristen på manlighet i mitt liv), tycker vi ska styra upp det!!!