tisdag, juni 29, 2010

a lot of truckers.

Nu sitter jag vid mammas dator efter en varm och tråkig bilresa. Det var ungefär en miljard lastbilar längs vägen och några hundratusen husvagnar. Kul? Nej. Men jag är framme och fötterna svettas. Men så går det när man har skor som inte är lämpade för sommarvärme. Men inte kunde ju jag veta att det skulle vara så varmt. Jaja, hursomhelst så är jag som sagt framme.

Om några timmar ska jag träffa lovely lillebror, pappsen och lillasyster. Det ska bli så grymt trevligt. Speciellt att träffa pappa och lillasyster. Pappa har jag inte träffat sen förra sommaren då han tittade in på jobbet en mycket snabb sväng. Lillasyster är det ungefär två år sedan jag träffade. Alldeles för lång tid, men det blir lätt så när man bor mååånga mil ifrån varandra. Jaja, jag ska slappna av en stund nu innan jag ska hoppa i duschen.

Inga kommentarer: