söndag, juni 06, 2010

my day.

Det har blivit en heldag utan dator. Skönt. På förmiddagen for jag till Boden för att först se när Sävast (med lovely lillebror på mittbacken) vann över Assi med 1-0. Heja Sävast! Sedan for jag och mamma hem för att klä på oss lite mer för det har inte varit varmt idag. Huvva!

Efter det bar det av mot Kvarnängen för att se alla fina studenter som skulle gå på bal. Den finaste var ju självklart min svägerska Terese. Hon var så fin. Självklart var ju lovely lillebror fin han också, men han är kille och de räknas inte en sån här dag.

Efter lite mingel och många kort for jag tillbaka hem för att hämta upp älskade och Tara för att sedan hamna i Hortlax för årets första surströmmingsmiddag. Och det var helt jävla fucking amazing! Jag åt sju stycken och det var faktiskt jag som åt flest, trots att både svärfar och Håkan var med (de brukar nämligen äta rätt mycket). Härligt!

Nu har jag och Tara kommit hem och min ena näsborre är igenbommad så jag måste gå och snyta mig, borsta tänderna, kamma håret och sedan krypa ner under täcket. Som jag längtar! Eftersom jag blev väckt av ett sms (avsändaren är fortfarande okänd, för jag glömde fråga älskade vem det var eftersom vi knappt har hunnit ses) har det varit en lång dag. Men en riktigt rolig dag har det varit. Men nu är det som sagt innan-sängen-bestyr och sedan godnatt!

Inga kommentarer: