torsdag, juni 24, 2010

you're the voice.

Blev inringd ikväll igen. Men eftersom jag älskar mitt jobb gör det ingenting att jag måste jobba. Okej, jag erkänner att nog är det väl kanske lite, lite jobbigt att jobba ikväll då vädret är så gudomligt. Men så länge vädret håller i sig till imorrn så gör det nog inte så mycket.

Dock är jag just nu lite småless på mitt arbete. Men det är bara för att jag har suttit inne i studion i en och en halv timme och läst. Lite för länge om ni frågar mig, men det hade kommit så många sidor och jag ville ha läst in allt innan fotbollen börjar. Så det var bara att bita ihop, haha. Hade fått några sidor till medan jag suttit och läst, så jag ska gå på toa, dricka lite vatten och sedan läsa in dem också innan fotbollen. Det är tur att mina stämband är bra tränade, haha.

Inga kommentarer: