onsdag, juni 16, 2010

furious, angry, enraged!

Bara för att jag hade förberett mig mentalt på att ta tjuren vid hornen var bara en av tränarna på träningen och tyvärr var det den som jag helst inte vill prata med av den anledningen att det inte går att prata med honom. Så jävla irriterande! Så nu måste jag vänta ännu längre tills jag får ur mig allting.

Och som om all irritation jag redan har inom mig inte vore nog så blev jag inte uttagen till fredagens match. Bara för att de som har varit borta (och därmed inte tränat mer än en träning typ) är tillbaka. Jag blir så gud förbannad på allting. Jag blir så jävla less på att hålla på att träna och träna och träna och aldrig få någon utdelning. Vad fan ska jag göra för att de ska se mig? Vad fan ska jag göra för att jag ska få vara med och spela? Jag känner mig allvarligt talat ganska mobbad och vi är fan vuxna människor. Hur svårt är det att öppna käften och tala om vad det är som är fel??? Jävla idioter!!!

1 kommentar:

Moa: sa...

Vilka jävla retards till tränare du har, du vet ju att jag och Jecka ställer upp som medhjälpare när du snackar med idioterna ;)