lördag, juni 19, 2010

movienight with the girls.

Har haft en väldigt mysig kväll med favoritflickorna (minus Moa och Sandra). Det blev filmmys hos Jonna. Men jag var tvungen att avlägsna en stund vid halv åtta för att köra storebror till stugan (han kom med bussen från Umeå) så de började tjejerna med att se PS. I love You, som jag redan har sett. Smart!

Sedan var det dags för en rysare (The Alphabet killer). Efter att ha läst baksidan var vi väldigt spända på filmen, men ganska snabbt insåg vi att den inte var så bra som vi trodde. Seg, konstig och ja, helt enkelt värdelös! Men man måste ju se såna filmer också ibland. Eller?

Den tredje och sista filmen blev Baksmällan. Sjukt jävla rolig, men samtidigt lite för mycket killfilm för min smak. Men helt klart en sevärd film. Det har varit en väldigt trevlig och mysig kväll med flickorna, mer såna önskas. Nu ska jag snart lägga mig ner och sova och hoppas att det är bättre väder imorrn. För just nu regnar det och hur kul är det med regn?

Inga kommentarer: