söndag, juni 06, 2010

tired as hell.

Har precis sett finalen i Franska Öppna. Jag trodde mer på Robin Söderling, men spanjoren Rafael Nadal var alldeles för bra och vann efter 3-0 i set. Han är fan helt fantastisk. Men ändå ett stort grattis till Söderling som tog sig till final för andra året i rad och faktiskt slog den förre världsettan (Nadal tog över den titeln i och med segern idag) Roger Federer, det är stort.

Om en dryg timme är det dags för träning. Känns faktiskt sådär, för jag är helt jävla slut. Har varit nära att somna flera gånger i soffan. Inte bra. Men samtidigt ska det bli skönt att röra lite på sig. Jag kanske piggnar till eller så blir jag tröttare, vilket som spelar ingen roll för jag kan ju bara gå och lägga mig om jag är trött sen eller så ser jag film med älskade. Det återstår att se. Jaja, nu ska jag fortsätta ladda upp bilder från gårdagen (de kommer finnas på facebook om ni vill se hur fina de var) innan det är dags att byta om.

Inga kommentarer: