onsdag, juni 23, 2010

sun, oh lovely sun!

Vilket underbart väder det äntligen har blivit. Som jag har längtat efter sol och värme. Äntligen fick jag gå på stan i mina nya svarta shorts. Halleluja! Haha. Vi har varit och ätit lunch med Tommy och Linda. Mycket trevligt, var alldeles för längesen. Sedan blev det lite stros och lite shopping, men det var nödvändiga grejer så inget värt att lägga upp på bloggen. Sen ringde Anna-Lena från jobbet och frågade om jag kunde jobba ikväll. Självklart. VLT och det är bra för vi spelar match så då kan jag fara och kolla när tjejerna spelar. Men jag ska inte sitta på bänken, utan jag ska sitta på läktaren, orkar inte riktigt vara i närheten av the cowards. Jaja, jag ska gå och göra någonting annat innan det är dags att åka till jobbet. Kanske sitta en stund på balkongen?!

Inga kommentarer: