torsdag, juni 17, 2010

insomniac.

Sömnproblem? Big time! Somnade inte snabbt i natt och älskade kom hem kring tre och levde om, som vanligt. Någon timme gick och jag måste ha somnat för jag vaknade sen kring fem- eller sextiden (minns inte riktigt) och älskade var fortfarande vaken. Gaaah!!! Återigen svårt att somna om. Kring sju-halv åtta vaknade jag igen. Låg och vred och vände på mig tills jag gav upp kring halv nio. Jag blir jävlart galen!

Lite frukost och en film. Sen sov jag igen. I soffan. Mindre skönt. Men vaknade kring tolv. Jävla helvete. Varför kan jag inte sova på nätterna när det är meningen att man ska sova? Så jävla irriterande. Men jag vet vad det är som gör att jag inte kan sova. Hade jag fått rensa luften igår hade jag säkert sovit som en prinsessa inatt, men nu måste jag vänta tills på måndag. Kan bli många konstiga nätter med andra ord. Damn it!

Inga kommentarer: