fredag, juni 18, 2010

thanks for a lovely evening!

En underbar kväll med underbara människor. Grillning ute på innergården, kubb killarna mot tjejerna (det blev 2-2 (Majse! Majse! Majse!)), en massa skratt och sång. Sedan tog myggen över och vi tjejer gick in och killarna försvann. När Jecka, Moa och Sandra dragit hem såg jag och Elin lite Vampire Diaries (hon har nämligen inte sett alla avsnitt och jag är ju då verkligen inte den som är den, även om jag såg de avsnitten bara nyss, haha). Som sagt, en underbar kväll med underbara människor. Jag behövde verkligen en massa skratt och gott sällskap.

Nu ska jag borsta tänderna och sedan krypa ner under täcket. Jag hoppas att jag får sova hela natten för är det något jag behöver just nu så är det just det. Ni kan ju hålla tummen att jag får sova. Men först av allt måste jag snyta mig. Fan, jag trodde att det var slut på snor, men tydligen hade näsan sparat lite och släpper fram det nu. Jävla skit!

Inga kommentarer: