tisdag, juni 15, 2010

she's back!

Tio över elva vaknade jag idag. Jag vet inte vad det är som händer. Men det kan ju dock ha något att göra med att jag har vänt lite på dygnet, men det känns jättekonstigt att sova länge nuförtiden, haha.

Började dagen med att göra en spellista som snart ska bli till en skiva som ska med och spelas på våra uppvärmningar på hemmamatcherna. Jag hoppas att tjejerna gillar låtarna, men å andra sidan har jag bett om hjälp men ingen anmälde sig så då har de inte så mycket att säga.

Sen fick jag ett efterlängtat telefonsamtal från underbara Elin. Hon har äntligen kommit hem till Sverige och hon ska vara hemma lääänge den här gången. Underbart! Hon skulle göra lite ärenden på stan och sedan komma hit för lite skvaller, haha. Så jävla underbart att hon är hemma igen! Hon har varit väldigt saknad.

Inga kommentarer: