måndag, december 29, 2008

celebrities and the city.

Har nyss kommit hem från en stadstur med Jonna och Johanna. Mycket trevligt, förutom att jag började må illa. Men är huvudet dumt får kroppen lida, sägs det ju. Handlade inte så mycket, men det var nog för att jag inte hittade någonting, men det kommer säkert. Sedan fick jag en glimt av Kevin, Alice och Robin B på Småstaden. De hade ett litet uppträdande och sedan signerade de skivor. Mycket folk och mest småttingar, konstigt va? Nu funderar jag på om jag ska lägga mig ner en sväng och taktikvila för ikväll ska jag jobba (känns som att det var väääldigt längesen) och eftersom jag mår lite halvt illa är det kanske bäst att få lite sömn så att jämtlänningarna får en bra tidning. Sedan ska vi inviga våran matberedare (en av julklapparna) och göra paj (längesen det också), men jag hoppas att älskade kan göra det mesta av det för jag behöver sova och duscha. Jaja, jag tror inte ni bryr er så mycket om vem som gör vad här hemma just idag, så jag slutar nu.

Inga kommentarer: