måndag, december 01, 2008

withdrawal sympton.

Jobbet gick åt skogen igår. Blev kvar långt efter alla andra. Jag vet inte riktigt vad som hände, men stressen infann sig i alla fall. Sen kom droppen på isberget när jag väl kom hem och upptäckte att min snusdosa inte hade gjort detsamma. Jag blundade och räknade till tio för att inte få ett utbrott. Så nu sitter jag här och funderar på var den kan ha hamnat. Antingen ligger den kvar på skrivbordet eller så ramlade den ut när jag sopade av bilen. Men var den än är så måste jag fara och köpa en ny för jag behöver snus nu!

Så jag antar att det bara är att klä på sig lite varma kläder, eller så inte, har ingen aning om hur temperaturen är Micke har ju inte någon mätare. Hursomhelst, ta på mig varma kläder och gå ut till bilen som garanterat behöver sopas av och säkert skrapas också. Sen fara iväg på Statoil (nära och bra) och köpa mig en dosa snus. Tänk om Micke hade tänkt på detta när han hade svårt att somna inatt, då hade jag haft min dosa här just nu. Suck.

1 kommentar:

J sa...

usch, inge kul.. Jag har just räddat morgondagen med en visit på tio till tolv ;) Resulterade i två dosor dessutom!