måndag, december 29, 2008

you don't get rich staying at home.

Kom precis på att jag inte tagit en snus på fyra timmar. Fyra timmar! Det är helt knasigt. Men samtidigt väldigt bra om ni skulle fråga min mamma. Har lagat mat tillsammans med älskade idag och det gör vi inte så ofta. Pajerna blev mycket bra. Har dock bara testat den ena (kyckling och ruccola), men den andra (grön skinkpaj) ser också väldigt god ut. Tror det blir morgondagens lunch, om nu inte älskade får för sig att äta upp en och en halv paj medan jag är på jobbet. Jag ska strax sätta mina fötter i ett par sockar, ta fram yoghurten och sedan åka till jobbet. Känns ganska skönt att jobba igen, men samtidigt hade det varit mysigt att vara hemma. Men hemma får man inga pengar, det vet jag av erfarenhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Anna!

Kolla gärna in min blogg!

http://www.youtube.com/watch?v=8mVEGfH4s5g


/EvaEmma

Anonym sa...

Haha, nu vart det fel, det här är min blogg=)

http://bloggar.vulkanmedia.se/kalender2009/2008/