tisdag, december 02, 2008

för kärlekens skull.

Nu är disken i diskstället istället för i diskhon. Den passar lite bättre där. Tog inte så lång tid som jag hade tänkt, men däremot upptäckte jag skålarna jag och Jonna använde när vi åt glass och hur längesen är inte det? Hursomhelst, avsnittet var ett dubbelavsnitt så jag ska fortsätta se det medan jag slappnar av innan middagen. Sen väntar som vanligt jobbet. Men idag är jag löpare (orkar inte förklara) så idag kan det hända att jag kommer hem ännu tidigare än inatt. Fint!

Ett litet sidospår nu lyssnar jag på min och Mickes låt. Världens bästa låt förövrigt. Mysigt. Listan är på "shuffle" så jag hade ingen inverkan på låtvalet så det är ju kul. Ska mysa en stund innan jag fortsätter med Las Vegas. Underbara liv!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojdu, det var ett tag sen :P
Jobba lugnt nu :) Nattuggla!