lördag, december 13, 2008

the one with the two parties.

Fick ändå sova ganska länge. Skönt. Men axeln har tydligen bestämt sig för att inte bli bra. Känns mindre kul eftersom kvällen innehåller fest, men jag får väl helt enkelt dricka med högern och dansa lugnt och sansat. Yes, ikväll är det julfest med det andra jobbet (det lite roligare). Det finns några nackdelar med att ha två jobb, men det finns någon fördel, två julfester. Inte illa. Men jag hade då inte tänkt åka hem klockan nio ikväll, om ingenting skulle hända förstås, men såna tankar lämnar jag hemma.

Ska strax ta mig någonting i magen och sedan ska jag väl börja förbereda mig inför kvällen. Dusch och måla naglarna hade jag tänkt göra. Sen kommer svärmor in med digitalkameran (eftersom min har tagit adjö av jordelivet får jag låna hennes) och lite senare kommer Elin och ska hjälpa mig med mitt hår. Hon är bra hon Elin. Men först ska jag ta på mig morgonrocken och förflytta mig från sängen. Ingen frukost i sängen. Nej, nej!

1 kommentar:

J sa...

Hmm, jobbigt att axeln inte riktigt vill vara med... Den får rycka upp sig helt enkelt ;) Kramis, ses!!