lördag, december 27, 2008

christmas is over.

Jaha, då var julen över för den här gången. Vi har flängt runt, men haft det trevligt. Julen i Jutis var helt klart bra, dock var det väldigt jobbigt med förkylningen och fem hundar i stugan så kvällarna blev tidiga. Men det gjorde inte så mycket, fick mig lite frisk luft och det ska ju vara nyttigt. Kom faktiskt tillbaka till Piteå redan juldagen, men var så trött att jag inte orkade plita ner någon rad. De andra for på krogen medan jag sov i soffan. Underbart. Sedan var vi hos min familj igår tills för en stund sedan. Mycket trevligt. Julklapparna blev mycket bra och jag är väldigt nöjd. Men dock så känns det inte som att det har varit jul än eller att det ens var jul. Helt galet! Det kan bero på att jag varit så trött och snorig, men jag vet inte. Nu är vi i alla fall hemma och jag sov i bilen hem, så min nacke är krum och ögonen trötta. Ska nog lägga mig i soffan en stund och se om det är någonting på tv. Ja, det gör jag!

1 kommentar:

J sa...

hahah, det blev inte ligga isoffan igår som du trodde :P