onsdag, december 17, 2008

underneath our clothes.

Jag tror jag dör. Jag är helt slut. Har vikt lite kläder, vilket tog en halvtimme typ för det var verkligen massor. Sedan har jag plockat bort lite grejer och sedan dammsugat. Dammsugningen tog länge, speciellt mattan i rummet. Den ska inte med i framtiden, det säger jag bara. Usch. Men nu sitter jag ner, ska dricka lite kall saft och hämta andan (den har nämligen försvunnit under städningen) och sedan gå ner i tvättstugan igen. Hur mycket kläder kan man egentligen ha innan det anses för mycket? Helt galet.

1 kommentar:

e|in sa...

Men visst, försökte göra den lite julfin ;P hehe.. Joo fest till helgen, men jag jobbar till nio så jag dyker ju upp efter det ;) Sen blir det nog nyktert för min del, jobbar ju söndag också :) Du föresten, när åker ni till stugan? (vars den nu var) ;P Puss!