söndag, december 14, 2008

successful yesterday.

Dagen efter är kommen och vet ni? Jag är hes. Hoppas ni förstår vad det betyder. Gör ni inte det så har ni inte läst bloggen tillräckigt bra. Hursomhelst var det en helt underbar kväll. Fotboll, god mat (nästan samma som i fredags), mycket trevligt sällskap, mycket dricka, musikunderhållning, musiktävling (som mitt lag gick vinnande ur), luciatåg (som var helt fantastiskt roligt) och en massa dans. Kvällen avslutades på Kalles med mina tjejer och pojkarna. Underbar kväll och jag är så glad att det blev så bra. Har inte haft sådär kul på mycket mycket länge.

Men idag är det lite mindre kul. Sitter och fryser (glömde ta på mig en tröja), har mensvärk (inte kul) och har faktiskt lite ont i halsen. Men det är fan värt det (i alla fall halsontet, för det är det enda som har med gårdagen att göra) för efter en sån där underbar kväll så gör det ingenting att man har lite halsont. Ska koka mig en kopp te med honung för att släta ut raspet. Äsch, jag ska ta på mig en tröja och koka en kopp te, orkar inte skriva nå mer nu.

1 kommentar:

J sa...

Burra in dig i filten och bara mys ;)