onsdag, december 17, 2008

so typical.

Det är så typiskt. Har jobbat som attan i månaden (kanske ni har lagt märke till) och när jag väl är helledig så måste Micke fara och jobba. Men jag tror att han är superduperglad över det, för vi skulle ha städat idag och eftersom han måste jobba så kan han inte det. Jag tror att han har planerat detta in i minsta detalj. Dålig stil. Men jag har i alla fall bokat tvättstugan så jag ska ta itu med allt kaos som väntar här, jag vägrar bo i den här svinstian en dag till. Men han har lovat att diska när han kommer hem, så jag kanske kan förlåta honom litegrann i alla fall. Jobba på en städdag, vad är det för något?

1 kommentar:

Moa: sa...

Hehe typiskt! Men det är ändå lite skönt att städa själv, slipper man gå runt & säga till nån oduglig karl allt han ska göra för att han inte fattar det själv ;)