måndag, december 22, 2008

discharged.

Jobbet var helt galet. Vet att jag satt ner en halvtimme när vi fikade i morse, men sen är jag väldigt osäker. Men vi har hunnit mycket och det kändes bra. Men nu är jag helt slut. Benen är ajaj, för inte bara det att jag har gått som en vettvilling på jobbet, jag har även promenerat till och från jobbet också. Så nu ska jag lägga mig ner i soffan och kanske inte göra så mycket mer än så. Eller i alla fall inte på ett tag, för senare måste jag packa för imorrn drar vi till fjällen för att fira jul. Äsch, kom precis på att jag kanske måste vika lite tvätt och se till att disken blir diskad (men har jag tur är Mickes lillebror med Micke så då kan jag tvinga honom att göra det, ha!). Typiskt! Jaja, ingenting av detta kommer att ske just nu, för jag vill bara ligga ner. Inte röra mig alls.

Inga kommentarer: