onsdag, december 03, 2008

bye, bye bed.

(Ni får ursäkta att det är suddigt, men
mobilkameran är inte alltid att lita på.)


Jaha, det var det det. Tänk om det kunde gå lika fort att bli av med tv-bänken. Men jag ska inte klaga, nu har jag fått pengar och behöver aldrig mer se den där dumma sängen. Men nog är det tomt alltid, men när jag ändå inte använder den så kan jag ju lika gärna tjäna lite pengar på den. Hejdå, sängen, hoppas dina nya sovkamrater har bättre nytta av dig! Nu ska jag gå över till min egen restaurang, idag serverar de blodpudding. Inte illa!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men, men, vars sover du nu då? I en liten korg?

J sa...

Ohh najs, som du kan möblera hur du vill nu. Värsta ytan ju ;)

Passar tyvärr på glöggen, ska dra mig till min Mysiga säng med tillhörande duntäcke, kudde och bok!! Kramar och sov gott..