lördag, december 06, 2008

dance, dance, dance.

Har precis fyllt på magen med lite mat så att jag ska orka dansa hela natten. Snart ska jag fixa till mig och sen fara till Valle. Där blir det dansbandskampen och lite dricka. Kanske blir det lite uppvärmning med lite dans så att vi är lite varma i kläderna när det blir dags att ta oss an dansgolvet på folkan. Det här ska bli en riktigt spännande kväll och jag hoppas att jag orkar dansa massor, men med tanke på hur trött jag brukar bli av att dansa på krogen så kan det hända att luften tar slut och benen viker sig innan kvällen är över. Men jag får se till att ha roligt tills det händer.

1 kommentar:

Moa: sa...

Vad kul att du läser hehe! :) Synd bara att jag är på mitt brightaste humör just nu, rolig läsning.. Not! Men fan vad kul att dansa på folkan, det måste testas ngn gång haha :)