lördag, december 06, 2008

the two men.

Ni som följt min blogg en längre tid vet att skidskytte är en stor favorit. Nu är damernas sprint över (några åkare kvar, men de har ingenting med pallplatserna att göra) och ur svensk synpunkt var det ett skitlopp (även herrarna sköt tydligen åt skogen). En kinesiska vann, vilket var en stor skräll, men ganska roligt att ett nytt land kommer fram i toppen. Men höjdpunkten varje gång det är skidskytte är ändå kommentatorerna, Christer Ulfbåge och Calle Grenemark. De är som två dagisbarn. De sitter och kivas och småtjafsar hela tiden och det är så roligt. Så även om ni inte är så förtjusta i själva sporten så lovar jag er att ni skulle tycka det är roligt, bara för gubbarna i hytten.

Nu ska jag gå på toa (intresseklubben är ni med?) sen ska jag traska över till mig och ta mig en skön dusch och sedan gräva i garderoben. Måste även hitta ett par sköna skor, tror att jag har ett par som passar, men jag måste nog ta en liten svängom så att de inte gör ont. Sen ska jag tillbaka hit (till Micke alltså) och försöka se om jag får liv i min karl, kan bli svårt, men värt ett försök. Äh, nu slutar jag skriva känns bara som en massa svammel.

1 kommentar:

J sa...

Men så bra. Jag tänkte att 4 blir nog lagom ;) hehe, har du tänkt ta någon cider? Ses snart! :) Wiiieee! PUSS