lördag, december 20, 2008

tonight might be a great night.

Jaha, då var klockan snart fyra. Vad har jag gjort idag? Ingenting. Eller ja, jag har sett skidskytte (både herrarna och damerna den här gången), jag har druckit te, sett lite serier, ätit nachochips från igår, väckt älskade, badat och jag har även hunnit göra mig fin inför kvällen. Så egentligen har jag ju gjort en massa saker. Ikväll väntar först middag hos svärföräldrarna på Enrisvägen, mycket trevligt ska det bli och det brukar vara gudomligt god mat när de bjuder upp. Sedan fortsätter kvällen i Munksund, hos Elin och Falle. Falle får skriva en ny siffra bakom tvåan när han skriver hur gammal han är efter imorrn, så de bjuder upp på fest. Är ändå rätt taggad och det trodde jag inte, men jag ser fram emot en kväll i gott sällskap och kanske att det rinner lite alkohol i blodet om någon timme, så att levern har någonting att göra. Inte illa!

Inga kommentarer: