måndag, december 22, 2008

christmasshopping anxiety.

Okej, jag har gjort en sak av de tre som jag nämnt ett par gånger. Disken tänker jag då inte ge mig på för jag har vikt två ikeapåsar med tvätt, alldeles för mycket tvätt om ni frågar mig. Disken får pojkarna ta hand om. Packningen orkar jag inte med just nu. Egentligen orkar jag ingenting. Jag är dödstrött, men det känns som att klockan typ är sex och då kan man ju inte sova. Vilket är lite roligt eftersom jag faktiskt gick och la mig kring sextiden tidigare. Jag är förvirrad, jag vet. Men är det trötthet eller bara ångesten över att julklapparna inte är inhandlade, vet jag inte. Ja, jag vet det är dan före dan före dopparedan och jag har endast handlat en julklapp. Men tidigare år har jag alltid varit ute dagen före och gjort inköpen så varför ska jag bryta ett vinnande koncept? Jag vet då i alla fall vad jag ska köpa så kanske går det fort. Förutom till älskade, där är idéerna helt borta. Suck. Någon som har något bra förslag?

Inga kommentarer: