måndag, december 08, 2008

eating china.

Idag har inte börjat bra. Somnade kanske fyra och vaknade nio. Behöver jag säga mer? Alldeles för mycket tankar som snurrar. Inga dåliga tankar dock och det ska jag väl vara glad över, men ändå. Jag hatar när jag inte kan sova på grund av att hjärnan arbetar. Men å andra sidan skulle vi på stan med mormor (Mickes) idag och hon skulle komma vid den här tiden så det kanske var lika bra att jag vaknade. Men jag måste då verkligen sova en stund senare eftersom Falu-Kuriren väntar på mig inatt. Men nu ska jag klä på mig någonting, det var lite kallt och sitta med bara täcket och sedan blidka magens skrik med någonting från köket. Har inte bestämt mig om det ska vara mat eller om jag ska hugga in på porslinet på en gång.

1 kommentar:

e|in sa...

Hmm jadu det vet jag faktiskt inte, kanske ska till moster och städa, men har inte alls bestämt mig, hurså? Blir ju så nyfiken ;) Kram