tisdag, januari 27, 2009

"... and then it was really hard to sidestep that doodie-thing".

Jag blev lite chockad när jag kollade klockan nyss. Halv tio. Jag blev inte chockad för att klockan var så mycket, utan snarare för att jag trodde den var ännu mer. Trodde den var typ elva eller något sånt. Bra koll jag har.

Imorrn ska jag ta nya tag. Promenaden på morgonen är obligatorisk. Sedan får vi se hur det fortsätter. Kanske jag tar det sista i lägenheten så att det sen är fritt fram för mina happy helpers att bära lådor. Ju fler som bär, desto fortare kommer det att gå (det där var ju knappast en pik till mina vänner. Inte alls!).

Jaja, jag tror inte jag kommer längre i detta skrivande, vet inte ens var jag ville när fingrarna började vandra över tangentbordet. Men det blev ju ändå några rader. Fem-poängskursen i ordbajseri har verkligen satt sina spår. Det är ju tur att något från skolan sitter kvar.

1 kommentar:

J sa...

Skönt med prommis :) Lycka till. PUSS