måndag, januari 05, 2009

waiting for my southern friends.

Min tidning har varit klar sedan halv tolv, men man får inte skicka den förrän efter tolv så nu är processen igång. Har jag tur får jag åka hem när det är färdigt, men har jag otur så måste jag läsa in någonting mer till mina kollegor i sydpoolen. Men ingen av dem är här just nu så jag får helt enkelt sitta på min fina (?) rumpa och vänta. Men jag är hungrig så jag hoppas att jag får åka hem.

Det nya arbetssättet är väldigt konstigt. Det här med att läsa in till de andra tycker jag inte riktigt om, men det kan bero på att jag är färdig och vill åka hem. Hade jag haft Falu-Kuriren (den största tidningen) hade jag kanske känt annorlunda. Har ingenting mer att skriva så jag slutar nu. Det är nog bäst.

1 kommentar:

J sa...

Haha jaa det är ju sant det ja. Absolut, vi listar ut något :) Hihi, nu ska jag snart isäng. Godnatt gumman, kram!