onsdag, januari 21, 2009

think outside the box.

Jag har ju berättat i ett tidigare inlägg om att jag vunnit en bok i hennes julkalender och idag när jag gick över till min lägenhet hade jag fått ännu en vinst från kalendern, underkläder. Lyxiga och fina. Hur bra som helst, eftersom underkläder är rätt tråkigt att köpa. Nu hoppas jag bara att jag kan ha dem.. Haha.

Har annars kommit en bit på vägen. Har dock inte börjat packa ner någonting i lådor, insåg att jag inte har så många lådor, vilket är konstigt eftersom jag flyttat massor i fjol och borde äga många lådor. Men jag ska fixa det så att det blir tomt i lägenheten. Har i alla fall skruvat ner hyllor och tavlor, så nu är det tomma väggar. Jag har diskat den disk som legat sen slutet av november. Äckligt så in i *pip*. Har även rensat bland en massa papper som låg i en av kökslådorna. Så lite har jag hunnit, men jag blev trött och det var ensamt där borta.

Nu ska jag slappa i soffan en stund för att sedan försöka fara och handla lite. Kanske att jag får upp Micke (ja, han sover fortfarande, inget ovanligt med det (märker ni min irritation?)) så vi kan baka lite bröd tillsammans. Känner att jag vill göra någonting istället för att bara sitta i soffan. Det är verkligen inte kul när det händer varje dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena du!
Så du är kvar i stan! Trodde du dragit! Har inte sett dig på typ
sju tusen ååååååår (anden i flaskan).. Han som bodde på en "pytteliten bostadsyta" (pipig röst används med fördel).

Du är fortfarande skyldig mig lite vatten! Glöm inte det!

Kram
/Peter