fredag, januari 02, 2009

"my littlebrother, ladies and gentlemen!"

Jag är lite trött. Haha, undra hur många inlägg som börjar med de orden? Jaja, det blev alldeles för sent igår, nu måste det bli ett slut på detta dygnsvändande, det blir så tokiga dagar om jag ska vara vaken till väldigt sent. Idag hoppas jag verkligen att vi får besök, men jag ska inte ropa hej förrän han ringer och säger att han är i Piteå, för med min lillebror vet man aldrig. Hursomhelst ska jag snart ta itu med lite städning, för även om de inte kommer... Oj, nu ringde han precis och sa att de är i Piteå. Redan. Det här med att ringa innan man åker från Boden? Typiskt min bror. Så städningen får stryka på foten, har ju i alla fall hunnit litegrann igår. Ska snart gå ut och möta dem. Hinner inte skriva mer.

Inga kommentarer: