onsdag, januari 14, 2009

my wierd allergy.

Kan man bli allergisk mot bananer bara sådär? Har ätit många bananer i mitt liv och aldrig känt någonting konstigt. Men nu har jag ätit två och någonting skumt är det. Låg i soffan och läste och kände helt plötsligt hur jag blev helt varm i kroppen och röd i ansiktet, som när man blir riktigt generad eller som när jag har druckit vin. Men inget genant hände eller vin förtärdes. Det är väldigt konstigt. Men om det beror på bananerna eller drickan full med antioxidanter har jag ingen aning om, men inte kan väl något av detta ha bidragit till all denna värme?

Det är helt knasigt. Micke tyckte det såg ut som att jag fick en allergisk reaktion, men mot vad? Kanske är jag allergisk mot att vakta tenta, men då borde jag ju ha känt av det någon av de tidigare gånger jag vaktat. Kanske det var boken som jag reagerade på? Det var en ganska dålig bok, så kanske är jag allergisk mot dåliga böcker. Eller så är jag bara varm helt enkelt. Förresten så la mig och sov klockan åtta igår kväll och sov till halv åtta i morse. Det är helt galet!

3 kommentarer:

e|in sa...

Så jävulskt skönt att du fick sova så länge ;) Hmm, en plötslig allergi mot bananer låter ju lite otroligt men kan ju vara möjligt ;P hehe.. Föresten, hittat nått grönt sidenband än eller? Jaja men du vi hörs´! Kramen!

J sa...

Hmm, det där lät verkligen myystiskt.. Vad gör du annars idag då? Kramar :) PUSS :P

e|in sa...

Halo.. Tyvärr så fick jag inte ha med mig nån i bilen, var tydligen redan fullt, Jonna, Peter, Elin L och Johan :/ Lite tråkigt för det hade varit trevligt som tusan med lite sällskap.. Men kanske vi kan hänga imorrn ändå, innan jag åker och hämtar dem? Men vi hörs! Puss